وبینار حقوق و دستمزد

توضیحات

وبینار

وبینار به سمینار آنلاین گفته می‌شود که با استفاده از اینترنت به صورت زنده و تعاملی در یک زمان مشخص برگزار می‌شود. همه شرکت کنندگان در وبینار امکان حرف زدن از طریق میکروفن و تصویر را دارند، اما معمولا فقط تصویر سخنران پخش می‌شود و شرکت‌کنندگان صرفا از طریق تایپ، سوالات خود را مطرح می‌کنند.   برای برگزاری وبینار از سایت “اسکای‌روم” استفاده می‌شود. “اسکای‌روم” فضایی شبیه برنامه‌های چت دارد، که افراد با نام‌کاربری و رمز امکان ورود به آن را دارند. همچنین ورود به وبینار از طریق گوشی، تبلت، کامپیوتر و لپ‌تاب امکان‌پذیر است.   برای هر وبینار یک گروه واتس‌آپ تشکیل می‌شود و افراد نسبت به تبادل اطلاعات و طرح پرسش‌های خود دراین گروه اقدام می‌نمایند. همچنین پس از پایان وبینار، فیلم آن در این گروه به صورت رایگان ارسال می‌شود.

در مورد وبینار حقوق و دستمزد

در این وبینار کلیه قوانین و محاسبات مربوط به حقوق شامل موارد ذیل آموزش داده میشود:

حقوق پایه، اضافه کار، نوبت کاری، ماموریت، عیدی، مالیات، بیمه، حق مسکن، اولاد، بن، افزایش سال 1400، مرخصی، مزایای پایان خدمت و پایه سنوات.

بعد از تدریس تمام قوانین و قواعد مربوط به حقوق، یک مثال کاربردی در مورد محاسبه فیش حقوقی و برگه تصفیه حساب به صورت کارگاهی انجام میشود.  

*پیش نیاز: حداقل دانشجوی سال دوم حسابداری *
مناسب برای : حسابداران، حسابرسان و مدیران مالی و علاقه مندان به حقوق و دستمزد
*روز برگزاری: جمعه 14 بهمن ماه
*ساعت برگزاری: ساعت 10/30
*مدت وبینار: 90 دقیقه
*فیلم وبینار ضبط و در اختیار شرکت کنندگان قرار میگیرد

 

*مبلغ ثبت نام: ۱۵۰ هزار تومان
 
متاسفانه درگاه پرداخت سایت دچار مشکل شده است. بنابراین لطفا مبلغ وبینار را به شماره کارت ۶۳۶۲۱۴۱۰۸۰۳۵۱۳۵۷ به نام علی طهماسبی ساکی واریز بفرمایید و پس از واریز شماره پیگیری پرداخت را  از طریق واتس آپ یا تلگرام یا پیامک به شماره ۰۹۳۳۲۷۷۲۹۱۸ ارسال فرمایید. همکاران من در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.