وبینار گردش وجوه نقد

توضیحات

وبینار

وبینار به سمینار آنلاین گفته می‌شود که با استفاده از اینترنت به صورت زنده و تعاملی در یک زمان مشخص برگزار می‌شود. همه شرکت کنندگان در وبینار امکان حرف زدن از طریق میکروفن و تصویر را دارند، اما معمولا فقط تصویر سخنران پخش می‌شود و شرکت‌کنندگان صرفا از طریق تایپ، سوالات خود را مطرح می‌کنند.   برای برگزاری وبینار از سایت “اسکای‌روم” استفاده می‌شود. “اسکای‌روم” فضایی شبیه برنامه‌های چت دارد، که افراد با نام‌کاربری و رمز امکان ورود به آن را دارند. همچنین ورود به وبینار از طریق گوشی، تبلت، کامپیوتر و لپ‌تاب امکان‌پذیر است.   برای هر وبینار یک گروه واتس‌آپ تشکیل می‌شود و افراد نسبت به تبادل اطلاعات و طرح پرسش‌های خود دراین گروه اقدام می‌نمایند. همچنین پس از پایان وبینار، فیلم آن در این گروه به صورت رایگان ارسال می‌شود.

در مورد وبینار گردش وجوه نقد

در این وبینار اطلاعات یک شرکت فرضی شامل صورت سود و زیان و ترازنامه(صورت وضعیت مالی) و سایر اطلاعات مرتبط ارائه میشوند و بر اساس آن به صورت یک کارگاه صورت جریان های نقدی(گردش وجوه نقد) تهیه میگردد. از آنجایی که هدف این وبینار دانشجویان و حسابداران تازه کار و یا حسابداری است که سابقه تهیه صورت گردش وجوه نقد را ندارند، بنابراین شرکت مورد بررسی یک شرکت بازرگانی و رویه های ثابت و ساده انتخاب شده است.

همانطور که گفته شد کلاس به صورت کارگاه و با حل یک مسئله به صورت عملی برگزار میشود. این کلاس شروع خوبی است برای کسانی که میخواند در تهیه صورت جریان های نقدی -به عنوان یکی از مهمترین و یا شاید مهمترین برگه ی صورتهای مالی-، حرفه ای شوند.

 

*پیش نیاز: حداقل دانشجوی سال دوم حسابداری *
مناسب برای : حسابداران، حسابرسان و مدیران مالی و علاقه مندان به بازار سرمایه
*روز برگزاری: جمعه 16 دی ماه
*ساعت برگزاری: ساعت ۱0
*مدت وبینار: دقیقه
*فیلم وبینار ضبط و در اختیار شرکت کنندگان قرار میگیرد

 

*مبلغ ثبت نام: ۱۵۰ هزار تومان
 
متاسفانه درگاه پرداخت سایت دچار مشکل شده است. بنابراین لطفا مبلغ وبینار را به شماره کارت ۶۳۶۲۱۴۱۰۸۰۳۵۱۳۵۷ به نام علی طهماسبی ساکی واریز بفرمایید و پس از واریز شماره پیگیری پرداخت را  از طریق واتس آپ یا تلگرام یا پیامک به شماره ۰۹۳۳۲۷۷۲۹۱۸ ارسال فرمایید. همکاران من در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.