کارگاه آموزشی آنلاین سامانه مودیان

توضیحات

وبینار

وبینار به سمینار آنلاین گفته می‌شود که با استفاده از اینترنت به صورت زنده و تعاملی در یک زمان مشخص برگزار می‌شود. همه شرکت کنندگان در وبینار امکان حرف زدن از طریق میکروفن و تصویر را دارند، اما معمولا فقط تصویر سخنران پخش می‌شود و شرکت‌کنندگان صرفا از طریق تایپ، سوالات خود را مطرح می‌کنند.   برای برگزاری وبینار از سایت “اسکای‌روم” استفاده می‌شود. “اسکای‌روم” فضایی شبیه برنامه‌های چت دارد، که افراد با نام‌کاربری و رمز امکان ورود به آن را دارند. همچنین ورود به وبینار از طریق گوشی، تبلت، کامپیوتر و لپ‌تاب امکان‌پذیر است.   برای هر وبینار یک گروه واتس‌آپ تشکیل می‌شود و افراد نسبت به تبادل اطلاعات و طرح پرسش‌های خود دراین گروه اقدام می‌نمایند. همچنین پس از پایان وبینار، فیلم آن در این گروه به صورت رایگان ارسال می‌شود.

در مورد وبینار سامانه مودیان

همانطور که میدانید از ابتدای سال 1402 شرکتهای حقوقی ملزم به استفاده از سامانه مودیان برای صدور صورتحسابهای خود شده اند. فارغ از تمدید یا تنفس احتمالی درباره این سامانه، در مورد اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه ی مودیان هیچ تردیدی نیست. بنابراین بهتر است با آموختن از سابقه ی قانون مالیات بر ارزش افزوده و مشکلات و جرایم فراوانی که به واسطه آن قانون بر شرکتها وارد شد، هم اکنون هر شرکتی از لحاظ علمی و قانونی خود را مجهز کند و در همین ابتدای امر محیط شرکت خود را با نظام پایانه های فروشگاهی تطبیق دهد. در حال حاضر همکاران دیگری نسبت به برگزاری آموزشهای انلاین یا حضوری در مورد قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه ی مودیان پرداخته اند. اما چون ما در مربی همیشه رویکردی عملیاتی و تجربه محور داشته ایم، تصمیم گرفتیم به جای روخوانی از قانون و یا تبیین و مدل سازی فرآیندها، این قانون را به صورت کارگاهی و عملیاتی آموزش دهیم. به همین منظور از جناب آقای دکتر بهرام دوستدار که از سرممیزین خوشنام و متخصص مالیاتی هستند دعوت کردیم که در این امر ما را یاری دهد.

در این وبینار ابتدا مقدمه ای در مورد چرایی و مدل کلی قانون ارائه می شود و در بخش دوم گام به گام نسبت به آموزش سامانه مودیان پرداخته می شود. از آنجایی که این وبینار به صورت کارگاهی برگزار می شود، لازم است شرکت کنندگان امکان ورود به سامانه مودیان و کارپوشه خود را داشته باشند تا همگام با اساتید، مراحل را طی فرمایند. همچنین در پایان بحث امکان محدود پرسش و پاسخ برای شرکت کنندگان محیا شده است.

*پیش نیاز: حداقل دانشجوی سال دوم حسابداری
*مناسب برای : صاحبین کسب و کار، مالکین، حسابداران، حسابرسان، مدیران مالی و علاقه مندان به موضوعات مالیاتی
*روز برگزاری: چهارشنبه 24 اسفند ماه
*ساعت برگزاری: ساعت 18
*مدت وبینار: 180 دقیقه
*فیلم وبینار ضبط و در اختیار شرکت کنندگان قرار میگیرد

 

مبلغ این وبینار بعد از 40% تخفیف ، معادل 250 هزار تومان می باشد. که شما می توانید از لینک زیر آن را پرداخت کنید. همکاران ما پس از پرداخت با شما تماس خواهند گرفت.